top of page

Grupo de Suporte

Público·21 membros

Instagram volgers

Hoi allemaal, ik ben al een tijdje actief op Instagram en ik merk dat mijn account vooral gevolgd wordt door mensen uit andere landen, zoals Polen, Duitsland of Engeland, maar ik wil heel graag meer Nederlandse volgers krijgen omdat mijn content eigenlijk helemaal gericht is op Nederland: ik post over typisch Nederlandse dingen zoals fietsen in de polder, stroopwafels, koningsdag-vibes, uitjes naar de Waddeneilanden, recepten voor erwtensoep en stamppot, grappige memes over het weer hier, en tips voor leuke plekjes in Amsterdam, Rotterdam of Utrecht. Mijn doel is om een echte Nederlandse community op te bouwen waar iedereen in het Nederlands reageert, samenwerkt en misschien zelfs offline meet-ups organiseert. Ik heb al van alles geprobeerd: hashtags zoals #nederland, #holland, #dutch, #amsterdam, #utrecht, #groningen, #brabant, #friesland, #limburg, #utrechtcentraal, #rotterdamcentraal, collab-posts met kleine Nederlandse accounts, stories met polls in het Nederlands, reels met Nederlandse muziek van artiesten als Marco Borsato, Suzan & Freek of Snelle, en ik post ook regelmatig op de beste tijden voor Nederlandse gebruikers. Maar het gaat gewoon super langzaam, soms maar 5-10 nieuwe NL-volgers per week, en dat terwijl ik echt consistente content maak met mooie foto's en leuke captions. Hebben jullie tips voor de allerbeste, snelste en meest effectieve manier om duizenden echte Nederlandse volgers te krijgen? Ik hoor graag al jullie ervaringen, succesverhalen en wat absoluut werkt in 2025, want ik wil echt exploderen qua groei en misschien zelfs gaan samenwerken met Nederlandse merken zoals Albert Heijn, Bol of HEMA. Alvast super bedankt voor jullie hulp, ik ben benieuwd naar al die gouden tips!

6 visualizações

obrigado

membros

bottom of page